مسی و برابری بارکوردگلهای رائول برای رئال
 
بروزترین وبلاگ فوتبال
چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, :: 13:21 ::  نويسنده : حمید

مسی و برابری بارکوردگلهای رائول برای رئال

ستاره آرژانتینی که دیشب دومین گل تیمش در مصاف با سوسیداد را به ثمر رساند، حالا 323 گل دربازیهای رسمی برای بارسلونا به ثمر رسانده

لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا دیشب و در دیدار تیمش مقابل رئال سوسیداد دومین گل تیمش را به ثمر رساند تا تعداد گلهایش با پیراهن بارسلونا را به عدد 323 برساند. بدین ترتیب او تعداد گلهایش را با رکورد گلهایی که رائول گونسالس با پیراهن رئال مادرید به ثمر رسانده بود، برابر نمود.

رائول در طول دوران حضورش در باشگاه رئال مادرید 323 گل برای این تیم زده بود و مسی حالا تنها رکورد گلزنی تلمو ساررا که 335 گل با پیراهن اتلتیک بیلبائو به ثمر رسانده را پیش رو دارد.اگر ستاره آرژانتینی تنها 12 گل دیگر بزند، می تواند به رکورد گلزنی او نیز برسد تا برترین گلزن تاریخ رقابت های لالیگا لقب بگیرد.

مسی همچنان به رکوردشکنی های تاریخی اش ادامه می دهد و حالا رکورد رائول را پشت سرگذاشته. مسی اولین بازی رسمی اش برای بارسلونا را در فصل 5-2004 در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول برگزار کرد و جوان ترین بازیکن تاریح رقابت های لالیگا لقب گرفت که درحالی که کمتر از 16 سال داشت پیراهن بارسلونا را برتن کرد.

او در سال 2003 نیز در دیداری دوستانه، درترکیب تیم اصلی بارسلونا به میدان رفته بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید با آرزوی خوشی و موفقیت شما.شاد زی و پیروز زی
آخرین مطالب

نویسنده های گل